credit goes to naturalblisse (html-tutorials) ⌊ℒoud and ℭlear⌋


◜Ǥ Ø Đ | Ø ℱ | Ⱳ Ⱥ ℛ◞


❝Even if things are painful..


..And tough;


People should appreciate..


..What it means to be alive;


At all.❞


busui:


                a promo for anyone who can guess                 one of my top 10 characters!

its midnight and i’m feeling less of an asshole so look i tried to write nice things i hope i didn’t fail because i don’t really talk much with most of you starts crying. friends.

shadouu / and a thousand blogs more ; not gonna say shit abt sonic bc i dont know shit abt that i only know that everyone is a ball of furr except mephiles. i’m just gonna say that tyler bullies me on a daily basis and calls me a pussy every time i cry on our skype calls ( aka all the time bc idk how to do smth else than crying ). yes. i love tyler. *one direction plays* he lights up my world like nobody else //HEADSHOT. no but he makes me laugh when i’m feeling down and all of that. but no chick flicks….i’m a cold hearted stone….but i love tyler >:|
knavex ; from my list of nice ocs i introduce you one of the first female ocs i actually liked and didn’t squint at when i found their blog. i was like 80% in love when i just saw their posts and then like 150% in love when i read all the information and stuff. wraith is the freshest. if you don’t follow i don’t know what to tell you.
masochisticsadist ; talking about NICE ASS female ocs. i was speechless when i found their blog because god damn. like, their original canon is neat as hell and kohana is just so b a d a s s. 10/10 would bang but no homo though. directs whatever part of tumblr is not following you ( if that even exists ) in your general direction b/c anyone who’s not following you is missing out big time bye.
decreteux ; COOL L E L O U C H RPER THAT EVERYONE SHOULD FOLLOW BC THEY’RE THE FRESHEST. that’s it. love their lelouch praise the lelouch but don’t touch him lelouch is too precious for that.
sxnicc / cambixn ; gotta go fast. faster. faster. fASTER. follow jack’s sonic he’s a huge ass nerd who makes me suffer about amaimon’s impalement but i love talking with this loser anyways. he’s like a top notch rin and that makes amaimon want to kill him even more it’s truly amazing. 
yato-noragami / sxrpiente ; mayrin is the nicest shit ever and no one can tell me otherwise ( unless they’re basic bitches who dont deserve motha’s niceness ). she’s my mom and she has an A+ yato and snake and she deserves like 1684526 followers that praise her for being a goddamn sunshine goodbye world.
caeruleus-excidium ; i dON’T THINK i’ve interacted with you ( i needa change that. ) but grimmjow. touches gently. you have a really accurate grimmjow ( lmao stalks.. ) so lemme just / paps cheeks rapidly bc i love. — and the books you recommended me god bless your soul.
bakasuke-prince ; ok but pawa has a really nice AU of sasuke and i love both the dialogue and writing she has for her character, pawa is also my gore child and like a really sweet and innocent ( MAYBE ) bae. craddles her in my huge yaoi hands.
ushirokara ; here’s the only beyond birthday in tumblr that matters. here’s gold. praise them and their writing. i don’t know how to express how NEAT their beyond is besides ??? TOP NOTCH ??? SPOT ON ??? GOLD ?? yeah that works bye. bonus points their gore is hella nice. smooch.

busui:

                a promo for anyone who can guess
                 one of my top 10 characters!

its midnight and i’m feeling less of an asshole so look i tried to write nice things i hope i didn’t fail because i don’t really talk much with most of you starts crying. friends.

shadouu / and a thousand blogs more ; not gonna say shit abt sonic bc i dont know shit abt that i only know that everyone is a ball of furr except mephiles. i’m just gonna say that tyler bullies me on a daily basis and calls me a pussy every time i cry on our skype calls ( aka all the time bc idk how to do smth else than crying ). yes. i love tyler. *one direction plays* he lights up my world like nobody else //HEADSHOT. no but he makes me laugh when i’m feeling down and all of that. but no chick flicks….i’m a cold hearted stone….but i love tyler >:|

knavex ; from my list of nice ocs i introduce you one of the first female ocs i actually liked and didn’t squint at when i found their blog. i was like 80% in love when i just saw their posts and then like 150% in love when i read all the information and stuff. wraith is the freshest. if you don’t follow i don’t know what to tell you.

masochisticsadist ; talking about NICE ASS female ocs. i was speechless when i found their blog because god damn. like, their original canon is neat as hell and kohana is just so b a d a s s. 10/10 would bang but no homo though. directs whatever part of tumblr is not following you ( if that even exists ) in your general direction b/c anyone who’s not following you is missing out big time bye.

decreteux ; COOL L E L O U C H RPER THAT EVERYONE SHOULD FOLLOW BC THEY’RE THE FRESHEST. that’s it. love their lelouch praise the lelouch but don’t touch him lelouch is too precious for that.

sxnicc / cambixn ; gotta go fast. faster. faster. fASTER. follow jack’s sonic he’s a huge ass nerd who makes me suffer about amaimon’s impalement but i love talking with this loser anyways. he’s like a top notch rin and that makes amaimon want to kill him even more it’s truly amazing. 

yato-noragami / sxrpiente ; mayrin is the nicest shit ever and no one can tell me otherwise ( unless they’re basic bitches who dont deserve motha’s niceness ). she’s my mom and she has an A+ yato and snake and she deserves like 1684526 followers that praise her for being a goddamn sunshine goodbye world.

caeruleus-excidium ; i dON’T THINK i’ve interacted with you ( i needa change that. ) but grimmjow. touches gently. you have a really accurate grimmjow ( lmao stalks.. ) so lemme just / paps cheeks rapidly bc i love. — and the books you recommended me god bless your soul.

bakasuke-prince ; ok but pawa has a really nice AU of sasuke and i love both the dialogue and writing she has for her character, pawa is also my gore child and like a really sweet and innocent ( MAYBE ) bae. craddles her in my huge yaoi hands.

ushirokara ; here’s the only beyond birthday in tumblr that matters. here’s gold. praise them and their writing. i don’t know how to express how NEAT their beyond is besides ??? TOP NOTCH ??? SPOT ON ??? GOLD ?? yeah that works bye. bonus points their gore is hella nice. smooch.

Gives fifty yen because you are kami-sama and kami-sama deserves some love

image

            ? ? ? ?  
    ! ! ! ! ! ! 

Inner shocked yelling.
 Yato.exe stop responding.

gets knocked over by matsumoto's boobs in front of him

image

   Sits down on his couch and just watches him to be honest.
      Thinks to himself how Rangiku’s boobs could take down an army.
        Says a prayer for people who try and mess with her boobs, amen.

sexjuro:

Yato in Hiyori’s house.

frigoribus:

image

Stands there and mourns over watermelons.

         ? ? ?

 Mourns with him. . . 

leans on

   Stares at.

image